sobota, 12 kwietnia 2014

4 godziny snu

Elo!
Jak co każdy piątek spotkałam się z Ewą i Claudią tylko tym razem u mnie.Czas minął nam strasznie szybko.Ewa o 11 poszła na tańce a Claudia została i wymyśliłyśmy sobie że zrobimy mydełka.Przepis na mydełko zaraz  wam dam.Trzeba czekać 12 godzin więc mi te 12 godzin minie o północy i raczej nie będę spała bo w nocy spałam nie całe 4 godziny. Chciało mi się spać no to się położyłam o 15 i wstałam o 19.30. Nie wiem jak ja wstane rano do kościoła bo jutro Niedziela Palmowa.Dobrze to ja już się z wami żegnam i daje wam filmik jak zrobić własne mydełka.A i jeszcze to jest mój instagram bo już mnie prosiliście.http://instagram.com/gabi5277.


4 komentarze:

  1. jezu, super! skorzystam bo mega:DDD

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ♥
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    FLEMOUR
    (jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę bardzo fajnie piszesz :) na pewno zostanę tu na dłużej :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/la-la-la.html nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń