wtorek, 1 kwietnia 2014

Krejzolee

                                                               Siemka!
Jak w każdy piątek planowałam u kogoś nocowanie albo u mnie. W tym tygodni umówiłyśmy sie że będziemy spać u Ewy.Byłam już pod jej blokiem i zadzwoniła do mnie że Claudia nie może iść spać do Ewy ale my możemy nocować u niej.(Claudia mieszka obok mnie). Więc musiałam sie cofać z miasta prawie pod mój dom. Wieczór minął na suuper haha(o 4 rano tańczyłyśmy Zumbe).Poszłyśmy spać o 5 a wstałyśmy o 8 bo Ewa zaczęła grać w jakąś gre i nas obudziła.O 11 Ewa poszła na tańce a ja zostałam u Claudii.Poszłam do domu o 13 a o 14 przyszła do mnie Claudia pomóc wybrać mi ciuchy na sesję bo wcześniej umówiłyśmy sie na tą sesje.Pojechałyśmy do Ewy na rowerach i poszłyśmy nad zalew i inne ciekawe miejsca i robiłyśmy sobie fotki.Potem poszłyśmy do lasku a później robiłyśmy wiele fajnych rzeczy.(Nie pisałam wcześniej o piątku bo nie miałam zdj z sesji ).A tutaj pare tych zdjęć:











1 komentarz: