wtorek, 1 kwietnia 2014

Test 6-klasisty

Hej!
Aa dzisiaj miałam test 6-klasisty. Niby test ale dzisiejszy dzień był fajny.Miałam prawie najlepszych  nauczycieli.Dostaliśmy czekoladki 5 min przed rozpoczęciem testu.W ostatnie 2 min zaczęłam pisać opowiadanie na temat co 2 głowy to nie jedna.Tak szybko pisałam i myślałam że nie napisałam pół strony tylko całą i to jeszcze skończyłam przed czasem. Potem miałam pójść do czytelni ale spotkałam Ewe i poszłam do niej. Dała mi jakieś spodnie i buty i poszłyśmy na spacer z Fredziem(jej psem).I na tym spacerze rozwaliłam swoją nową szminke.Zjadłyśmy pizze i poszłyśmy do lasku. Czekałyśmy na Amelie i spotkaliśmy Ramona. I potem graliśmy w site,króla,24 z innymi. I tak minął czas do 17. Poszłam do Ewy po rzeczy i poszłam do Marleny bo tam była moja mama i pojechałam do domu. A tu fotki:




14 komentarzy:

  1. to mam nadizej ze ci dobrze poszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Ci dobrze poszło :D
    Śliczne zdjęcia *o*

    http://acid-mxnds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to fajnie spędziłaś dzisiejszy dzień :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Ja w tamtym roku miałam napisać list. :) Więc ogólnie było spoko. ;)

    http://review-cousins.blogspot.com/
    obserwuję liczę na zrewanżowanie *ale tylko kiedy blog ci się podoba*!
    + Usuń ten certyfikat obrazkowy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam dziś test . I poszedł mi dobrze :) .

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, fajny Blog;) Chciałabym zaobserwować ale nie mogę ponieważ nie masz gadżetu;) Ale jak tylko wprowadzisz zaobserwuję;) Licze na to samo!:) Ponieważ zalezy mi bardzo:) http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/ - Link do mojego Bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś miała jak najlepszy wynik z testu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że testy poszły dobrze :)
    świetnie wyglądałaś :)

    zapraszam do siebie
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    jeśli jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją - zaobserwuj i powiadom mnie o tym w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz :) świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Testy szóstoklasisty ;o kiedy to było (:

    OdpowiedzUsuń